کیا ۷ هفته رفتن سونو قلب و تشکیل نشده بود بعدش تشکیل شد؟

۳ پاسخ

من ۶هفته و ۴ روز رفتم تشکیل نشده بود تو ۸ هفته رفتم اوکی بود

۷ هفته باید شده باشه ! ده روز صبر کن انشالا میشه

بله ۸ هفته ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری