کیا ۶ هفته و ۲روز رفتن سونو قلب تشکیل شده بود؟

۱۰ پاسخ

من امروز رفتم تشکیل نشده بود گفت زوده ده روز دیگه بیا

تو شش هفته بنظرم فقط وضعیت ساک بررسی میشه حالا واژینال یکم زودتر نشون میده شکمی که نشون نمیده قلبشو

من عزیزم

من👍🏻

من رفتم ۶هفته و۲روزفقط ساک بارداری بود

من رفتم تشکیل شده بود

من ۶ هفته و ۴روز رفتم تشکیل شده بود

من شش و چهار رفتم تشکیل شده بود ولی بذار تو هشت برو ی هفته دیگه بری خوبه

من فردا میرم میشم 6 هفته و 2 روز

نرو زوده

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری