خانوما کیا ۶ هفته رفتن سونو قلب تشکیل شده بود

۹ پاسخ

من ۶هفته و یک روز رفتم تشکیل شده بود

برا من قلبش تشکیل شده ولی گفت ضربانش خیلی ضعیفه و بهتر هست دوهفته دیگه برم برا شنیدن

من هفته دیه میرم انشالله 29 میخوام برم اونجا میشم 7 هفته و 6 روز البته با تاریخ پریودیم
ولی میدونم لقاحم دیر گرفته سن بارداریم کمتره

من ۶ هفته ۳ تشکیل شده بود
ولی در کل ۸ هفته بری مطمعن تره

من 6هفته 6روزه رفتم تشکیل شده بود

زوده من ۷هفته رفتم

زوده عزیزم تا ۸ هفته بمون

من هشت هفته رفتم

شش هفته زوده عزیزم بعضیا تشکیل میشن بعضیا نه تا هشت هفته صبر کن بعد برو

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری