کیا شروع ۷ هفته رفتن سونو قلب تشکیل شده بود؟

۵ پاسخ

من آخرهای ۵ رفتم تشکیل شده بود ینی اوایل ۶

منم میخام ۷ هفته ۱ روز برم بظرتون خوبه ؟

من آخر ۵ ر۴تم تشکیل شده بود

من ۶ هفته و دو روز رفتم صدای قلبش شنیدم

خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری