کیا ۶ هفته رفتن سونو قلب تشکیل شده بود؟

۶ پاسخ

من ۵ هفته و ۵ روزم الان نمیرم انشالله ۷ هفته

من من

من بچه اولم ۶ هفته و ۳ روز تشکیل شده بود و صداشم گذاشت

من عزیز اوکی بوود

۶ هفته و۱ روز رفتم تشکیل شده بود صداش هم گذاشت برام

سلام من تشکیل شده بود ولی صداش نذاشت گفت کوچیک هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته دهم بارداری