۴ پاسخ

ایشالاهمتون بسلامتی برین

منم دکتر برام سونو نوشته ولی بهداشت گفت زوده نمی‌خواد الکی بری بزار یه هفته دیگه برو

من بعد از ظهر وقت دارم ان شالله

من الان میخام برم و پر از استرسم🥲

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری