کیا دقیقا هفت هفته رفتن سونو و قلب بچه تشکیل شده یود؟؟

۳ پاسخ

منم ۷هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود

من هفت و هفت هشت روز بود رفتم میخوای شمام برو

من به حساب خودم ۷هفته و پنج روز رفتم
خداروشکر تشکیل شده بود و ۷هفته و سه روزم بود

سوال های مرتبط

مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری