دوستان کیا تو 6هفته رفتن سونو قلب جنین تشکیل شده بود؟

۷ پاسخ

من دیروزرفتم

من 6هفته 4روز رفتم تشکیل شده بود

البته من برا ساک رفته بودم درستش برا قلب ۸ هفته کامله یعنی ۸ هفته و ۱ روز باید بری

من ۶هفته‌رفتم‌تشکیل شده بودولی ضعیف شنیده میشد

من از آخرین روز پریودم ۸ هفته ۵ روز گذشته بود ولی سن جنین ۶ هفته و ۳ روز بود قلب داشت

من۶هفته و ۴روزرفتم قلبش تشکیل شده بود

من ۶ هفته و ۴ روز رفتم
سنو ۵ هفته و ۴ روز بود قلبم داشت

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرنوش مامان آرنوش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم و فندوقم مامان دخترم و فندوقم هفته چهاردهم بارداری