۸ هفتگی رفته بودم
من ۷ هفته و ۱ روز
من رفتم تشکیل نشده بود حالا اینهفته نوبت دارم برم
تهوع دارین؟
من ۶ هفته و ۳ روز تشکیل شده بود
من هفت هفته یک روز رفتم خدارو شکر تشکیل شده بود
من ۷/۲روز رفتم تشکیل شده بود💙
من ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود🥺
من 6هفته چهار روز تشکیل شده بود
من.۷ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.