خانما کیا ۷رفتن سونو قلب جنین تشکیل شده بود؟

۱۰ پاسخ

۸ هفتگی رفته بودم

من ۷ هفته و ۱ روز

من رفتم تشکیل نشده بود حالا اینهفته نوبت دارم برم

تهوع دارین؟

من ۶ هفته و ۳ روز تشکیل شده بود

من هفت هفته یک روز رفتم خدارو شکر تشکیل شده بود

من ۷/۲روز رفتم تشکیل شده بود💙

من ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود🥺

من 6هفته چهار روز تشکیل شده بود

من.۷ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری