کیا ۶هفته ۲روز یا ۱روز رفتین سونو جنین و قلب تشکیل شده ؟؟

۸ پاسخ

من امروز رفتم شش هفته و یک روزم تشکیل شده بود

من شنبه ۶ هفته ی تمام بودم رفتم سونو گفت ۵ هفته ی تمامم و ساک و کیسه زرده رو دید برا قلبم میخوام چهارشنبه ی دیگه برم ایشالله❤

واژینال دیده میشه ولی شکمی نه

زوده هنوز ۸هفته برو منم ۸هفته میرم

منم فک میکردم ۷ هفته ام رفتم سونو گفتن ۵ هفته ای، فعلا قلب تشکیل نشده، دوسه هفته ی دیگه باید برم، اینقدم استرس دارم، چون ۳ ماه پیش ی سقط داشتم ک جنین قلبش ایست کرده بود

عزیزم من ۶ هفته دو روزم بود رفتم سونوگرافی واژینال گرفت گفت تشکیل شده خداروشکر

من ۶هفته و ۳روزهستم الان اومدم سونو دعا کنید که تشکیل شده باشه

۸ هفته برو عزیزم بزار استرس ندن بهت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری