مامانا کسی ۶هفته و ۱روز‌ رفته سونو تشکیل قلب

۶ پاسخ

اره عزیزم من رفتم تشکیل شده بود اما با سونو شکمی نتونستم صدا قلبشو بشنوم ولی دکتر تایید کرد که قلبش تشکیل شده

ولی زوده

اره عزیزم ولی اگر آدم استرسی هستی ۸ هفته برو

برا من نشده بود ۹ هفته شد

آره برا من تشکیل شده بود

اره برای من تشکیل شده بود🥲

سوال های مرتبط

مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری