سلام ۶هفته ۶روزم برم سونو تشکیل قلب ؟

۸ پاسخ

من ۶ هفته و ۱ روز رفتم صدای قلبشو شنیدم

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم

من ۶ هفت دو روزم بودم رفتم

زوده بزار ۷

درخاستمو قبول میکنی سوال داشتم

عزیزم بمون ۸ هفته بهترین موقعه برای سونو قلبه

سلام خوبی عزیزم

سلام عزیزم زوده بزار حداقل ۷ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان پسری تودلی🥬🐣 مامان پسری تودلی🥬🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریانا و نی نی مامان آریانا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری