اگه دیر تر بری بهتره چون ممکنه هنو تشکیل نشده باشه استرس بگیری
سلام رفتی سونو؟
۸ هفته برو
منم 6هفته بودم با حساب خودم وسونو قبلیم رفتم اما گفت خیلی ضعیفه فعلا تو جواب میزنم بدون ضربان ،برو یه 10روز دیگه بیا،البته من واسه لکه بینی رفته بودم که دکتر شیاف داد.
چرا انقپ زود بری و به خودت استرس بدی ک وای چرا قلبش تشکیل نشده ؟
من ۶ هفته و ۳ روز بود رفتم نشون داد، بستگی ب این داره قلبش تشکیل بشه یا ن
من ۶ هفته رفتم نبود یکم به نظرم صبر کن
منم ۶ هفته و یک روزم دکترم گفته ۶ هفته و ۶ روز بیا
۸ هفته بهتره منم ۸هفته رفتم
واسه من تشکیل شده بود. میتونی بری 😉
اصلا چرا میری؟
لزومی نداره قلب تشکیل میشه اگر هم نشه خودش دفع میشه میفهمه ادم
۸ هفته ای بهتره یا ۷ و چند روز
دیرتر برو بهتره
بتا دادی؟؟چند بود؟
آره برو من ۶هفته و ۶روز بود رفتم
من که رفتم نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.