من ۶هفته و ۶روز برم سونو قلب خوبه نشون میده ؟

۱۵ پاسخ

من ۶هفته و ۱ روز بودم نشون داد دوقلو همسان و ظربان قلباشون

بله نشون میده من همین روزا رفتم نشون داد

من رفتم نشون داد ولی گفت دو هفته دیگه دوباره بیا
بنظرم برای اینکه دوباره کاری برات نشه بمون همون ۸هفته برو

خانما کسی میدونه بعد خوردن قرص دومامد ۱۰ احتمال بارداری چقدره

یرا من همین موقع نشون داد

نه صبر کن

برای بعضی ها بعد۶هفته هم نشون میده ولی اگه میخوای خیالت راحتتر باشه بزار ۸هفته برو

نه زوده پنج روز دیکه برو

زود بزار ۷ هفته و خورده برو

واسه منو 6هفته و1روز نشون داد

بزار هشت هفته به بعد برو مطمعن باشی

اره حتما چون ب منم دکتر گفت همین روزا بیا که سشنبه برم میشم مثل شما همون۶هفته و۶روز

من شیش هفته و شیش روز رفتم نشون داد

دیرتر بهتری بهتره عزیزم

بزار سه چهار روز دیگ

سوال های مرتبط

مامان آریانا و نی نی مامان آریانا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی