۶هفته و ۶روز قلب تشکیل شده ؟؟

۱۲ پاسخ

نه صبر کن هشت هفته ات بگذره بعد زودتر بری بهت استرس میدن

عزیزم چند هفته رفتی که بالاخره قلب بچه ات رو اوکی شد ؟

مال من که تشکیل شده بود

از ۶هفته تشکیل میشه دیگ ولی بر بعضیا دیر لقاح میگیره دیرتر نشون میده

ببین بعضیا ۹ هفته قلب بچه تشکیل میشه زود نرو که استرس بگیری
ولی مثلا ماله من ۶ هفته تشکیل شده بود

ارع واسه من ۶هفته ۵روز تشکیل شده بود

باید٨هفته به بعدبری

صبر کن ۸هفته کامل برو

ن زوده هفت یا هشت هفته برو

تا هفت هفته و ۲روز وایساد بعد برو دوباره کاری نشه

برا من اره تشکیل شده بود

صبرکن تا هفت هفته

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا مامان پارسا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری