۶هفته قلب جنین نشون میده

۱۱ پاسخ

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود

از بعضی ها نشون میده از بعضی ها نه اگه لقاحت دیر اتفاق افتاده باشه نه ولی اگه زود باشه آره
من ۶ هفته رفتم نشون نداد

زوده تا ده هفته صبر کن

من رفتم نشون داد

اره من سونو واژینال دادم قلبش خداروشکر تشکیل شده بود و میزد

من ۶ هفته رفتم نشون نداد

من 6هفته و سه روز بودم لکه بینی داشتم رفتم سونو گفت قبلش تشکیل شد

۷ هفته و ۳ روز برو

نه نشون نمی‌ده هشت هفته برو

فکرررر نکنم طبق شنیده ها باید ۸ هفته بری

۸هفته بهتره

سوال های مرتبط

مامان آریانا و نی نی مامان آریانا و نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته هشتم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری