من ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود
از بعضی ها نشون میده از بعضی ها نه اگه لقاحت دیر اتفاق افتاده باشه نه ولی اگه زود باشه آره
من ۶ هفته رفتم نشون نداد
زوده تا ده هفته صبر کن
من رفتم نشون داد
اره من سونو واژینال دادم قلبش خداروشکر تشکیل شده بود و میزد
من ۶ هفته رفتم نشون نداد
من 6هفته و سه روز بودم لکه بینی داشتم رفتم سونو گفت قبلش تشکیل شد
۷ هفته و ۳ روز برو
نه نشون نمیده هشت هفته برو
فکرررر نکنم طبق شنیده ها باید ۸ هفته بری
۸هفته بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.