من سونو شکمی دادم ۶ هفته و دو روز بودم نشون داد
عزیزم خیلی زوده ممکنه بگه ضربان ندارع یا قلب تشکیل نشده الکی استرس بگیری
اگه واژینال بری نشون میده اگه هم لقاحت دیر گرفته باشه دوباره باید تکرار کنی عجله نکن بزار ۷هفته تموم شد با خیال راحت برو
برای من نشون نداد گف ۲ هفته دیگه تکرار کن
برای بعدی ها نشون میده ولی ۸هفته بری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.