۱۳ پاسخ

اره گلم من ۵ هفته بودم رفتم خداراشکر میکنم ❤️

من ۶هفته و ۲روز نشون داد

۱هفته دیگه برو

من ۵ هفته و ۶ روز رفتم نشون نداد
بزار ۸ هفته برو ک الکی استرس نگیری
منم باز میخوام امروز برم ۸ هفته و ۲ روزم

من شکمی دادم نشون نداد داخلی دادم

من ۴ هفته و ۶ روز رفتم شکمی ساک دیده شد ولی برای قلبش گف برو ۳ هفته دیگ بیا
۳ هفته بعد رفتم خداروشکر قلبشم تشکیل شده بود
ولی صبر کن همون وسطای ۷ هفته برو ک ی بار بری سونو

روشدبچه کم مال من نشون دادگفت ۶هفته بایدقلب روشنید

معمولا میگن ۸ هفته تشکیل میشه من خودمم ۸ هفته رفتم برا قلبش ،ولی دوستم ۶ هفته رفته بود و تشکیل شده بود

من ۶ هفته بودم رفتم نشون داد

۶هفته آره ۵هفته نه

اگه تپل باشی فک نکنم نشون بده ذاتا زوده هشت هفته برو

ن عزیزم

عزیزم هفت یا هشت هفته بری اوکی هست

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری