مامانا ۶ هفته کامل تو ۷ هفته نشون میده ضربان قلب؟

۱۲ پاسخ

عزیزم ترخدا بگو‌دکتز چ قرصایی بهت داد
اسپرین گفت کی بخوزی و چرا اسپرین داد
خدایی نکرده قبلا سقط ذاشتی؟ چون برا کسایی ک سقط داشتن اسپرین میدن منم قبلا سقط داشتم الا نم‌دنم اسپرین بخورم یا نه میترسم خونم رقیق بشه

عزیزم شما پیش مهرنوش امیری ویزیت شدی؟ دکتر خوبیه؟

واسه من ۷هفته ۳روز نشون داد

واسه من ۷هفته و ۱ روز قلبش تشکیل شده بود

واس من ۷ و چهار روز نشون داد قلبش

آره عزیزم ممکنه تشکیل شده باشه .
من اولین سونویی که رفتم ۶هفته و۳روزم بود ،قلب تشکیل شده بود

منم امروز رفتم ۶ هفته دو روز بود خداروشکر صدای قلبشو شنیدم

من 6 هفته و 4 روز رفتم قلبش میزد

آره نشون میده ولی یه هفته دیگه صبرکنی بری تو ۸ هفته دیگه خیالت راحته

من شش هفته و شش روز قلبش میزد

اره امکانش هست اگر واژینال باشه ک نشون میده
ولی شکمی ۵۰ ۵۰

برا بعضیا ۸.۹هفتگی برای بعضیا باز بیشتر
بدن با بدن فرق داره قشنگم

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری