تو ۶هفته پنج روز قلب جنین دیده میشه؟

۱۷ پاسخ

من میخوام هشت هفته برم

آرع تشکیل میشه و بدن با بدن فرق میکنه

اگه قبلا سونو رفتی مطمعنی که 6 هفته و پنج روزته برو حتما تشکیل شده

بله من ۶ هفته ۴ روز رفتم تشکیل شده بود صدای قلبشم شنیدم

تشکیل شده ولی باید ببینی کی تشکیل شده من ۶ هفته رفتم ۵هفته بودم

مال من تشکیل شده بود

برای من یکیش 6هفته و 4روز بود
یکیش 6هفته و 3روز تشکیل شده بود

من به حساب خودم ۸ هفته بودم رفتم سونو لقاح دیرتر انجام شده بود سونو گفت ۶ هفته و ۵ روزه و قلبش تشکیل شده بود خداروشکر

ن خیلی زوده من رفتم تشکیل نشده بود
۷ هفته و ۶ روز رفتم

سونو شکمی نه ولی واژینال چرا نشون میده

اره تشکیل میشه

من۶هفته و۲روز تشکیل شده بود

واسه من اره
اگه لقاحت زودگرفته نشون میده

من ۷ هفته و ۴روزم بود رفتم

نه زوده وایستا8هفته برو خیالتم راحتر

۸هفته ب بعد برو

هشت هفته برو
برای من ۶هفته ۴یا ۵روز تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری