۱۳ پاسخ

من 6 هفته و یک روز رفتم صداشو شنیدم

عزیزم پیش دکتر خودت میری سونو قلب؟یا بیرون؟

مامان گل چه علائمی داری؟!

خدانکنه عزیزم،مراقب خودت و نی نی خوشگلت باش

ایشالله میری، گردو ،بادام،توت،تخم مرغ پخته،بخور ویتامین های که دکتر هم داده بخور

من دیروز رفتم تشکیل شده بود🥺

من انشالله شنبه میرم 🥹

من دو روز پیش رفتم عالی بود شما هم برو ،به سلامتی

منو شما دقیق یک تایم هستیم😍

منم بعدظهر باید برم
دعام کنید 🤲

من ولی هنوز نوبتم نشده

اره گلم توام برم تشکیل شده خیالت راحت میشه عزیزم

۶هفته ۴روز تشکیل شده بود شکرخدا❤🧡

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری