۱۳ پاسخ

روزانه سه نوبت هرنوبت 20_30قطره دریک فنجان آب باکمی قندبعداز غذا میخورید
من خودم گرفتم خیلی خوبه اصلاً شیرنداشتم الآن شکر خدا خیلی شیرم زیاد شده عالی استفاده کنید

اب هویج من میخوردم شیرم همش درجریان بود

دکتره می‌گفت شنیدم سویق گندم

شیرافزا بخور

ابمیوه طبیعی
اب اناناس اب انبه اب سیر اب انار زیاد بخور
ابه گوشت اب قلم اب مرغ اب هرغذایی که چربیه مقوی داره زیاد بخور
دلستر فقط قند داره خودت و چاق میکنه نخور
قرض شیر افزا بگیر بخور
ولی از همش بهتر ابمیوه س

سلام قطره شیر افزا بخور خیلی خوبه

منم یهو خیلی شیرم کم شد تا یکی رو میخورد واسه دو ساعت بعدش سفت و پر شیر میشد یه دفه ای کلا شل و ول شد و شبی چن بار پا میشه چون سیر نمیشه کسی راه حلی نداره

عزیزم تضمینیه این
آب هویج بخور
چایی کمرنگ و دلستر(گازش رو بگیر)

اگه بچت دختره عرق رازیانه

قرص شیرافزا

مایعات . هندونه طالبی. شیرافزا.شوید.

واس من ک‌ازاول سیرش نکرد

سیرابی بخور

سوال های مرتبط