خانوما چرا من هنوز حرکات بچمو حس نمیکنم؟؟

۷ پاسخ

میگن بچه اول دیر حس میکنی . حالا من بچه اولم هم با اینکه جفتم قدامی بود زود حس کردم .

خیلی‌ها تا آخر حس نمیکنن

کم کم حس میکنی منم با اینک لاغر بودم از ۲۴ کامل حس کردم قبلش در حد نبض بود

نگران نباش عزیزم ..بدن با بدن فرق میکنه و من خودمم دیر حس کردم مخصوصا اینکه اگر شکم اولی باشی..دکتر بهم گفت تا 25 هفته وقت هست برای حس کردنش…من اخرای هفته ی 22 بود متوجه شدم

نگران نباش منم جفتم قدامیه دیر حس کردم

جفتت قدامی حتما دیر حس میکنی بچه رو

چاقی شکمی داشتی از قبلا؟ و اینکه جفتت کجاس قدامیه ؟

سوال های مرتبط

مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وپنجم بارداری