۴ پاسخ

منم تا الان که هیچی حس نکردم

من از هفته ۲۲ دیگ خوب احساس کردم

انومالی هم گف خوبه همه چی اما نمیدونم چرا حس نمیکنم 😭😭😭

منم هنوز هیچی حس نکردم فقط تا شوهرم میاد زیر شکمم سفت میشه😄
دکتر گفت از هفته ۲۰ به بعد کم کم معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی