خوب بود دردش اندازه درد پریودیم بود با این تفاوت که میگرفت و ول میکرد
ماما همراه هم 4300 دادم
افتضاح بود ...انشاله که شما بسلامتی وراحت زایمان کنین
برای من دردش قابل تحمل بود کمی بیشتر از درد پریودی و اوج دردش هم نیم ساعت بود، زمان بستری شدنم تا به دنیا اومدن بچه هم ۴ ساعت و نیم بود.
اما بخیه ها خیلییییی اذیتم کرد به این فکر کردم که در هر صورت بخیه میخورم سزارین میکردم حداقل جاش جای بدی نباشه
از درد کم پریود شروع میشه تا زیااااد میشه
ولی آنقدر قشنگ بدنت مثل ساعت منظم و خوشگل کارو پیش میبره
آخراش دردش سخته
ولی میری رو تخت و میگه زور بزن دیگه دردت آروم میشه
بدنیا هم میاد که دیگه بهشششت😍
من ماما همراه تازه باهاش قرار داد بستم ۴ و ۳۰۰گرفت
من تجربه زایمان طبیعیمو نوشتم بخونید من بدون ماما خیلی راحت زایمان کردم
وحشناک بود تصورشم نمیتونم بکنم
خوب بود درد پریودی شدید تر ماما همراهم خیلی خوبه من راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.