من تجربه هردو تا روداشتم .خودتون تنها باشید خیلی بهتره .چون بچها کوچیکن تویه جمع بیقرارمیشن .اذیت میشن .اما خودتون که باشید باور کن خیلی خوششون میاد ازکیک وشمعو...
تجربه ثابت کرده برای بچه یساله تولد شلوغ پلوغ سخت میشه.... چون مغزش کوچیکه و هندل کردن اونهمه سرصدا براش مقدور نیست و فقط گریه میکنه و کلافه س...... عکاسی یا تولد سه نفره بنظرم بهتره
من برای تولدش دیگه نبردم آتلیه
رفتیم فضای باز عکاسی و کلیپ
روز تولدشم ۳تایی بودیم کلی بازی کردیم بیرون رفتیم
منم مرداد نمیدونم چیکارکنم
من بردم آتلیه خیلی از تولد بهتر شد یه تولد کوچیک هم گرفتم ولی آتلیه خیلی خوب شد
تولد دخترمن فرداس
میندازم بعد محرم صفر
کیک تولدبگیرباشمع.بعدش بافندک روشن کن
من دیروز بردمش اتلبه عکس و فیلم گرفتیم تو همون یک ساعت کلی خسته شد
تصمیم گرفتم براش تولد نگیرم چون میدونم براش خسته کنندست
انشالا سال بعد میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.