۸ پاسخ

میخواستم بگیرم اما به خاطر این شرایط نه نمیگیرم

من تولدشو دندونیش یکی شد خونوادگی گرفتیم کلی ام بچم فهمید و ذوق میزد با بادکنکاش
یادش نمیمونه ولی همون شب خیلی بهش چسبید
البته پسرمن خیلی جمع و شلوغی و رقص دوست داره😂

من قبل جنگ بود تو خونه سه نفره گرفتیم

من فقط بردمش آتلیه ی کیک خودمونی هم گرفتم همین

من توی خونه یه جشن سه نفره میگیرم
اتلیه هم میریم عکاسی میکنم یادگاری

من دندونیشو ماه پیش مامانم گرفت گفتم دیگه تولد نمیگیرم خودم و همسرم و دخترم یه تولد ۳ نفره میگیریم تموم

تصویر

آره منم خیلی تو فکرشم بگیرم ولی تو این اوضاع احوال نمیشه تولد دختر من ۹ روز دیگس و نمیدونم چی کار کنم مگه این که بعد که شرایط اوکی شد واسش بگیرم تولد

من خونم تهرانه میگیرم ولی خودمونی بازم بزرگ تر شد فهمید تو شهرستان میگیرم که همه فک و فامیل باشه

سوال های مرتبط

مامان نــــ✨ـــورا🫀 مامان نــــ✨ـــورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی