سلام مامانا شما برا بچه ها تولد میگیرین

۶ پاسخ

اره خانوادگی گرفتیم تو یه سالن

نه میبرم اتلیه تولدشم گذشته ولی گزاشتم با ارامش و خیال راحت ببرمش فردا فکر کنم ببرم

من میگیرم.
همه میگن چیزی متوجه نمیشه ولی خب من که متوجه میشم😂
خودم ذوق دارم براش

یه ساده و خودمونی

من نگرفتم دستم خالی بود

من نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نــــ✨ـــورا🫀 مامان نــــ✨ـــورا🫀 ۱۱ ماهگی