با این خرجها هرچی حساب میکنم خودمون بریم آتلیه و یه شام و کیک و چیزای مورد علاقه بچه ها رو فراهم کنم خیییلی بهتره چون کلا مهمونی و شلوغی رو نمیپسندم
ولی خوب بعضیا هم دوس دارن تولد بگیرن برای بچه هاشون و جشن و مهمونی و شلوغ باشه دورشون و ....
خودمون سه نفر
60نفر
والا من دیروز حساب کردم ۲۵ نفر شد… فقط خودمون و خانواده شوهرم . موندم چیکار کنم چطور بگیرم 🤦🏼♀️
خدا بخواد خانواده هامون ک میشیم 13نفر😍
۲۵نفر
۳۰ نفر
سه چهارنفر فقط خانواده خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.