مامانا شما برا تولد بچه ها چند تا مهمون داشتین

۸ پاسخ

با این خرج‌ها هرچی حساب میکنم خودمون بریم آتلیه و یه شام و کیک و چیزای مورد علاقه بچه ها رو فراهم کنم خیییلی بهتره چون کلا مهمونی و شلوغی رو نمیپسندم
ولی خوب بعضیا هم دوس دارن تولد بگیرن برای بچه هاشون و جشن و مهمونی و شلوغ باشه دورشون و ....

خودمون سه نفر

60نفر

والا من دیروز حساب کردم ۲۵ نفر شد… فقط خودمون و خانواده شوهرم . موندم چیکار کنم چطور بگیرم 🤦🏼‍♀️

خدا بخواد خانواده هامون ک میشیم 13نفر😍

۲۵نفر

۳۰ نفر

سه چهارنفر فقط خانواده خودم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی