تولد يكسالگي ميگيرين برا بچه هاتون؟ 🩷🩵

۲۱ پاسخ

بله من مفصل گرفتم

منک میرم آتلیه

تولد دختر من روز عاشوراست تصمیم دارم فقط ببرمش عکاسی

ما هم رفتیم آتلیه هم دو تا گرفتیم برای هم‌خانواده جدا

من گرفتم به شدت راضیم چون تولد اولشه

والا اشتباهه من گرفتم یه تولد خیلی خیلی خودمونی برام بیست و دو سه تومن آب خورد چقدم خسته ام کرد اونو میدادم براش یه النگو خیلی بهتر بود

حسم میگه عکسای آتلیه جوریه که با هوش مصنوعی میشه درست کرد و غیر طبیعیه ولی تو طبیعت قشنگتره🥰

خانوادگی میگیرم
اگرم بشه تو پارک یا جای سرسبز عکاسی میکنم نشد هم تو خونه میگیرم عکسشو میدم چاپ

اره اولین تولدشه می‌خوام عکس دسته جمعی با خانواده ها داشته باشه ، این تولدشو خوب تو باغ می‌گیرم، از سال های دیگه یه تولد و کیک ساده خودمونی تا وقتی که بفهمه

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

تم و یه سری وسیله و عکاس گرفتم بریم باغ عکس بگیریم
شبشم با پدر مادرا مون خونه ایم به صرف شام و کیک

خانوادگی میگیریم و اتلیه و کادو و سفر

من فردا میبرمش آتلیه .
هفته بعد یه جشنِ خانوادگی مختصرم تو خونمون میگیریم در حدی که یه شام بدیم و یه بادکنک آرایی ساده کنیم

یه مهمونی فقط دوتا خانواده‌هامون بودن

اینم تمش

تصویر

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

من خودم میسازم

من تولد نگرفتم فقط عکاسی و کیک

‌من امروز ازش عکس گرفتم

نه تو این گرونی... متوجه هم نیست اصلا. میبرم اتلیه فقط

دختر من تولدش محرمه میخام ببرمش عکاسی تو باغ
ولی چون دندونم درنیاورده تاحالام براش جشنی نگرفتم بعد محرم اگ دندون دربیاره دندونی میگیرم اگ اونم تو محرم دربیاره بعدش جفتشو یکی میکنم جشن میگیرم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان 👼🩵AYHAN🦕🧿 مامان 👼🩵AYHAN🦕🧿 ۱۶ ماهگی