۳ پاسخ

هیچی خانوادگی گرفتم تم حیواناتم زدم تموم

به نام خدا هیچکار

چون میخام جشن بزرگ بگیرم برا تولدش ی خانوادگی با اتلیه میبرم عکاسی میکنم

سوال های مرتبط

مامان نــــ✨ـــورا🫀 مامان نــــ✨ـــورا🫀 ۱۱ ماهگی