نه من پسرم ۱۵ کیلو ۷ می بندم تازه یکم رد میندازه
۶ بگیر
فکر کنم کوچیک بشه. باز نکن
اره میشع
اره میش
مای بی بی سایز هاش کوجیکتره ، سایز ۶ برای ۱۴ کیلو بهتره
ممنون از همتون
پس عصری حتما میرم عوض میکنم چون واسه تاسوعا میرم روستا اگه کوچیک باشه نم میزنه خونه مردم بدبخت میشم
نه بابا دخترم من ۱۱ کیلوعه من دیدم سایز ۵ رد میندازه رو پاهاش اذیت میشه الان ۶ میبندم
شش بهتره
نه ۶ مناسبه
من پسرم ۱۵کیلو شش میبندم.
به نظرم شش بهتر میشه براش
به نظر من کوچیک میشه
بله میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.