آره واسه من دوازده هفته مشخص شد
۱۱ هفته بهم گفت دختره😁
اره باباااا
اره از من پسر بود ١٤هفته خود پزشك زنان سنو كرد گفت
برا من سونو ان تی دقیق گفت
اره من ۱۴ هفته مشخص شد ولی اگه جای خوب بری
مشخص هست ولی باز احتمال هست، ۱۶ هفته دقیق هست اگه فقط واسه تعیین جنسیت میری،
که اکثرا نگه میدارن ۱۸ هفته با غربالگری میرن
واسه من ۱۲ هفته مشخص شد
بله د
اره برای من زودتر از این مشخص شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.