۱۰ پاسخ

پیاز وسیر نخور شیره بو میگیره

من میخوردم مشکلی هم نبود

بهداشت به من گفت نخور باعث رفلاکس میشه

من خوردم با کباب مشکلی هم نبود

من تو سالاد پیاز می‌ریزم. میخوره

آره من پیاز خام میخورم
بچم شیر میخوره پس نداده
ولی تاحالا سیر نخوردم

پس نمیزنه ولی شیرت طعمش عوض میشه طرفای ما میگن تلخ و تند میشه
البته فقط تا چهل روزگی بعدش کم کم میتونی بخوری ولی کم

اره من خوردم

ربطی نداره گلم

خوردم ولی ابنم شیر خورد

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی