میگن شیربومیگیره بچه نمیخوره نفخ میکنیم من نخوردم
شنیدم شیرو بدمزه میکنه
نفخ داره بچه اذیت میشه
من شنیدم سیر و پیاز شیر رو بدبو و بدمزه میکنه
نه شیرو بد مره میکنه
ن بچت اذیت میشهه
میگن هم طعم شیرو عوض میکنه هم بچرو اذیت میکنم
منم میخورم ولی الان تازه شروع کردم ماهش پایین بود اصلا نخوردم هم نفخ میاره هم گوش درد
شنیدم شیرو تلخ میکنه
من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.