۸ پاسخ

ن هر دو شو هم نباید بخوری

پیاز نه مزه شیر تو عوض می‌کنه

خودت ادیت میشی چ برسه بچه من ک نخوردم چون اصلامفیدنیست

من نوشابه خوردم

چون دو روزگی نوزادتون هست نخورید ولی بعد از یکماه همه چی بخورید دکتر به من گفت و منم تا الان همه چی خوردم

نوشابه در حد یک لیوان بخور ن بیشتر

پیاز ن
باعث بد بود و بد مزه شدن شیر میشه
حتی باعث نفخ هم میشه
هم خودت اذیت میشی هم بچت

نه پیاز اصلا .هر دوتاش خیلی نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی