ن هر دو شو هم نباید بخوری
پیاز نه مزه شیر تو عوض میکنه
خودت ادیت میشی چ برسه بچه من ک نخوردم چون اصلامفیدنیست
من نوشابه خوردم
چون دو روزگی نوزادتون هست نخورید ولی بعد از یکماه همه چی بخورید دکتر به من گفت و منم تا الان همه چی خوردم
نوشابه در حد یک لیوان بخور ن بیشتر
پیاز ن
باعث بد بود و بد مزه شدن شیر میشه
حتی باعث نفخ هم میشه
هم خودت اذیت میشی هم بچت
نه پیاز اصلا .هر دوتاش خیلی نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.