شیر میدم میتونم دلستر یا نوشابه گازدار بخورم؟؟

۱۱ پاسخ

ارهدیگه ازادی هرچی میخوای بخور

اره ربطی نداره

از شش ماهگی به بعد هرچی میتونی بخوری الان باید مراعات کنی

من‌میخورم

نخوری بهتره

من میخورم

بسلامتی زایمان کردید
انشالله قدمش براتون پر خیر و برکت باشه
میتونم ببینم جوجو رو 😍

نوشابه نه درکل چیزای گازدار نفخ داره

نوشابه دکتر به من گفت نخور چون نفخ بچه رو تشدید میکنه ولی من دلستر میخورم

اره بخور من دلستر میخورم شیرم زیاد میشه

آره بخور

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۴ ماهگی
مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی