خانومامیتونم دلستر بخورم
ب بچم شیر میدم ۴ روزشه؟

۵ پاسخ

نمیدونم دقیق
من ک میترسم برا بخیه بد نباشه

میگن گازشو بگیرین

برای افزایش شیر ک میگه خوبه

تو بهداشت گفتن دلستر برا شیردهی خیلی خوبه شیرو زیاد می‌کنه من روزی دولیوان میخورم

خیلی ها دلستر میخورن واسه افزایش شیربخصوص کلاسیک
طوریش نیس فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد