خانما دلستر بخورم شیر میدم بچه اذیت نمیشه ؟

۷ پاسخ

اب گاز دار بخوری بهتره قوطیش ابیه

نه چیزی نمیشه

آب هویج بخور شیرت زیاد میشه

خانم ۵روزه زایمان کردی دلستر حتی براخودت هم خوب که خونریزی داری برابچه خو خیلی بده نخور زوده

نه میگن شیرهم افزایش میده

دکتر میگفت باعث ریفلاکس بچه میشه .

نه ولی سعی کن بدون گاز بخوری گازش بره بهتره

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی