اب گاز دار بخوری بهتره قوطیش ابیه
نه چیزی نمیشه
آب هویج بخور شیرت زیاد میشه
خانم ۵روزه زایمان کردی دلستر حتی براخودت هم خوب که خونریزی داری برابچه خو خیلی بده نخور زوده
نه میگن شیرهم افزایش میده
دکتر میگفت باعث ریفلاکس بچه میشه .
نه ولی سعی کن بدون گاز بخوری گازش بره بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.