۴ پاسخ

من دلستر میخورم بخاطر شیرم
بار اول ممکنه نفخ کنه

نوشیدنی گازدار نباید بخوری باعث نفخ بیشتر میشه

من که نوشابه میخورم احساس میکنم شیرم بیشتر میشه

تغذیه مادرهیچ ربطی به زردی نداره من زعفرون کاچی آب هویج یاهرچی ک بقیه میگن خوب نیست رو خوردم وقتی بچم زردی داشت چون دکتر گفت تغذیه مادر ربطی نداره با خیال راحت همه چی بخور

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی