تو شیر دهی میتونم نوشابه سیاه بخورم ؟

۸ پاسخ

گاز داره نوشابه بچه دلدرد میشه

آره بابا سخت نگیر
من پسرم یکماهش که بود شروع کردم به خوردن حبوبات و هممممه چی
و عادت کرد
چون دکتر گفت بدن تو نیاز به همه چی داره اگر نخوری شیری که میدی مقوی نیست اصلا

بزن بر بدن دخی ب اندازه

بچه نفخ میگیره

بستگی ب خودت داره همه چی مچازی بخوری جز اینکه مثلا ب چیزی حساسیت داشته باشه
بقیش مشکلی نیس فقط همهههه چی دلدردش میکنه😂خیلیا رعایت نمیکنن اتفاقا بچه هاشون عادت میکنن
من ک دوماهه فقط مرغ حتی آبمیوه نمیخورم🫤😂برنج مرغ آب
بعضی وقتا یه کیکم میخورم با عذاب وجدان چون عاشق شیرینی شدم😁😂

دکتر اطفال به من گفت همه چیز بخور ،هرچی پوست داشتی

اره نوشابه خوبه اتفاقا

منک میخورم و بعدش ۲ دست لباس باید عوض کنم شیرم شرشر میکنه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی