نوشابه تو دوران شیر دهی ضرر نداره؟؟

۵ پاسخ

من که همه چی میخورم

عزیزم درخواست دوستیم پر شده میشه لطفا درخواست بدی

تا بود بارداري و رعايت و نخوردن. حالا شيردهي و رعايت و نخوردن😂😂😂
البته من كلا اهل نوشيدني هاي گازدار و اينا نيستم، ولي دركل از فضايل مادر شدن ميگم😆

اگر شیر خودتو میدی که بله ضرر داره

بله کلا نوشیدنیای گاز دار مضره

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی