۳ پاسخ

والله من کافئین میخورم تاثیری روی خواب بچه نداشته نگران نباش بخور من چایی قهوه و نسکافه هر روز میخورم به خاطره اثر بی حسی

فقط چای کمرنگ، نسکافه و قهوه و اینا نمیشه

اره بخاطر کافین ممکنه اذیت بشه اما اگه سزارین هستی
باید بخوری ک مواد بی حسی از بدنت خارج بشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی