نسکافه مشکلی نداره بخورم ؟چون شیر میدم

۵ پاسخ

خوردن نسکافه مشکل نداره. ولی بهتره نخوری چون نسکافه هم مثل قهوه مقداری کافین داره. باعث بی خوابی خودت ونوزادت میشه. چون مدل نسکافه های موجود در بازار مختلفه وحتی در بعضی از نسکافه ها از مقدار خیلی کمی متادون استفاده شده بهتره استفاده نکنی.

اگه کولیک داره نباید بخوری

نه عزیزم

من روزی ی دونه میخورم واقعا اگه نخورم نمیتونم زنده بمونم

من که میخورم مشکلی پیش نیومده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۴ ماهگی
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته شانزدهم بارداری