خوردن نسکافه مشکل نداره. ولی بهتره نخوری چون نسکافه هم مثل قهوه مقداری کافین داره. باعث بی خوابی خودت ونوزادت میشه. چون مدل نسکافه های موجود در بازار مختلفه وحتی در بعضی از نسکافه ها از مقدار خیلی کمی متادون استفاده شده بهتره استفاده نکنی.
اگه کولیک داره نباید بخوری
نه عزیزم
من روزی ی دونه میخورم واقعا اگه نخورم نمیتونم زنده بمونم
من که میخورم مشکلی پیش نیومده خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.