۶ پاسخ

گشنیز و شوید جعفری خیلی شیر اوره وای تره تلخون مرزه پیازچه تربچه برگ ترب نخور ریحان هم خوبه

من ريحون ميخورم
ولى ديروز ٤ تا تربچه خوردم پسرم اصلا نفخ نكرد برعكس هميشه شبم راحت خوابيد🤔

سبزی نخور اصلا. دکترم بمن گفت

نخور گلم من خوردم بچم دلدرد گرفت

من همشو میخورم

نفخ دارن فک کنم نی نی دل درد میشه🥲

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۱۶ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۴ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۴ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی