دوستان من میتونم سبزی خوردن بخورم یان

۵ پاسخ

میگن شوید خیلی برا شیر خوبه زیاد می‌کنه . بقیش و نمی‌دونم فکر کنم بچه دل درد بشه

بابا همه چی بخور بچه عادت کنه

ن نخوری بهتره

خیلی نفخ داره عزیزم ..اگ خیلی دوس داری در حد چندتا برگ ریحون بخور فقط یا جعفری

خیر تا ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی