هندونه میتونم بخورم یان؟٠
شیردهی؟

۸ پاسخ

چقدر همه چیو‌ سخت میگیرید به خودتون ، والا من همه چی میخورم خداروشکر بچم دل درد و نفخ و کولیک نداشته ، بخورید در هم کم نه اینکه خودتونو خفه کنید

اتفاقا خوبه شیرتو زیاد میکنه

ن نخور سردی میاره خوب تیس

من از دکتر پرسیدم گفت همه میوه ها رد میتوتی بخوری به جز هندونه و خربزه

من میخوردم شیرم زیاد میشد

نه نفخ داره تا ۴۰ روز نخور هنداونه و ملون و سبزی

نه چون نفخ داره عزیزم

مادر شوهرم گفت نه، میگ خوب نیس زاچی ، تا ۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد