چقدر همه چیو سخت میگیرید به خودتون ، والا من همه چی میخورم خداروشکر بچم دل درد و نفخ و کولیک نداشته ، بخورید در هم کم نه اینکه خودتونو خفه کنید
اتفاقا خوبه شیرتو زیاد میکنه
ن نخور سردی میاره خوب تیس
من از دکتر پرسیدم گفت همه میوه ها رد میتوتی بخوری به جز هندونه و خربزه
من میخوردم شیرم زیاد میشد
نه نفخ داره تا ۴۰ روز نخور هنداونه و ملون و سبزی
نه چون نفخ داره عزیزم
مادر شوهرم گفت نه، میگ خوب نیس زاچی ، تا ۴۰ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.