من میتونم هندونه و طالبی بخورم؟؟؟¡!

۷ پاسخ

خیلی باد دارن نخوری بهتره

من طالبی خوردم دخترم به شدت دل درد گرفت و بالا آورد

ارع من همین الان خوردم دیشبم خوردم البته هندونه

هندونه باد داره و سرده نخوری برا خودتم خوب نیس تازه زایمان کردی

هندونه اره خیلی خوبه ولی طالبی ن میگن سنگینه

بخور ولی درحدکم

من که میخورم البته طالبی نخوردم ولی هندونه و خربزه میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد