دخترا میتونم طالبی بخورم بچه شیر میدم

۴ پاسخ

خیلی کم بخور چون نفغ داره

اره بخور نوش جان شیر رو زیاد میکنه طالبی

من وقتی میخورم بچه ام اسهال میشه
البته شما بخور چون بچه با بچه فرق داره فقط به تغذیه ات دقت کن

اره بابا شیر طالبیه نوش جونش😁

سوال های مرتبط

مامان 🍼 رادوین جان🍼 مامان 🍼 رادوین جان🍼 ۳ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۳ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی