سلام مامانا میتونم طالبی بخورم؟ یا نفخ داره؟

۵ پاسخ

میگن که شیرو زیاد می‌کنه من که میخورم تا حالا مشکلی نبوده

من خیلی خوردم .اصلا اذیت نشدم

نخور حساسیت نشون میده بچه

من که خیلی زیادمیخورم

اصلا نخور خیلی بده.

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان آراد و آوان مامان آراد و آوان ۱۵ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی